Nekad Dag-Ingvar | Chef-jobb ansökan [Bennyb

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dag-Ingvar

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: Dag-Ingvar

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor ägare

Vad heter du IRL? Linus

Hur gammal är du? 19

Hur många timmar har du på Fivem? 100+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag ska inte ljuga. Det är självklart lönen som är anledningen till att just jag skulle vilja arbeta som chef. Jag känner även att jag är menad för så mycket mer än att jobba som gruvarbetare tills mina lungor tvinat bort. jag skulle även kunna ljuga som alla andra och säga att jag verkligen brinner för detta jobb och älskar att hjälpa folk vid stort behov av en fräsig kärra. Men nej. Jag är bara här för pengarna. För att få mer pengar kommer jag däremot försöka driva företaget framåt för att maximera den dagliga omsättningen. För att nå dessa mål är den mest simpla lösningen att sparka dem jävlar som tar för mycket ledighet i företaget. De ska finnas folk 24/7 som kan hjälpa till om det så behövs... Visst detta är inte verkliga livet så att uppnå detta mål är svårt. Jag har även ett eget liv utanför denna servern, tillslut kommer jag tröttna. Men tills dess kommer Vianor ha den bästa chefen dem möjligtvis kan få

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inte ett jävla skit. Kan ingenting om Bilar. Men hur mycket tror ni Steve Jobs kunde om hur tangentbord eller mobiler fungerade?... Troligtvis till en början inte ett skit. Men han va en oerhört bra entreprenör. vilket fick Apple att hamna där dem är idag. Men jag har i alla fall erfarenhet av att driva företag i verkliga livet. De va en stor del av min Gymnasieutbildning. Jag kan det mesta inom grunden av företagande. Självklart spelar det inte någon som helst roll i detta sammanhang... I denna situation är det ett virtuellt företag som jag helt enkelt bara behöver lära mig kontrollerna till. Ett litet tips till jobb ansvarige är också att vänta tills de kommit in några bidrag och inte ge den första bästa jobbet

Berskiv din karaktär? Min underbara karaktär heter Dag-Ingvar Hallgren. han lever just nu sitt 30onde år här på jorden, han älskar hundvalpar och långa promenader på stranden. Han har en hjärnskada från barndomen som får honom att kunna multiplikationstabellen utantill enda upp till 5ans tabell. Hjärnskadan tillkom under många års misshandel från sin egna far Thomas. De va när hans mor Anna-Lena gick bort i Leukemia som han bestämde sig för att flytta från sin lilla by "Ransta" till "Multistaden" för att uppnå sina drömmar om att bli skådis. Skådis karriären slutade i katastrof och han vandrar just nu runt i staden och söker jobb för att kunna klara sig. (Exakt samma Beskrivning som i Whitelistansökan)

Hur ofta kommer du vara inne? 1-10 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag antar det

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? inte just nu nej

Har du läst våra Regler? Självklart

Senast ändrad:
-rep inte sätt så mkt om dig inte bästa ansökan verkar inte vara aktiv då jag aldrig sätt dig

-rep inte sätt så mkt om dig inte bästa ansökan verkar inte vara aktiv då jag aldrig sätt dig
Nej förlåt att jag inte fjäskar ärslet av mig. Men kan säga att jag aldrig hört talats om dig heller. Så försök inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka