Accepterad DaFz | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DaFz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dafzcsgo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? DaFz#6904

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Pablo, han är 22 år och är född i Mexiko. Hans pappa är svensk och hans mamma var Mexikanare. Han flyttade ifrån Mexiko när han var 3 för att hans mamma dog. Hans pappa är en alkoholist och slog han varje dag. Han har även en bror som heter Marko. Han flyttade hemifrån när han var 16 och bor nu med sin bästa kompis Olof och halvbror Marko i en liten Lägenhet. Han är oftast väldigt glad men ibland kan han bli lite sur. Han har stort intresse för fordon eftersom hans pappa ägde många bilar och skjutsade Pablo när han (pappan) inte var full. Han är även ett stort hockey fan och hans favorit lag är FBK. Han gillar även att prata med sin polare Olof som har varit hans kompis sen han var 7.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att Unive är en bra server och kommer att spela på servern ganska mycket i framtiden. Jag vill lära mig RP på en högre nivå och jag kommer att bidra med seriös RP och ha kul med andra folk jag möter. Och som member så kommer jag få tillgång till nya jobb etc. och jobb leder till mer scenarion så jag kan utveckla min RP förmåga och bli bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av unive eftersom det låter som en bra server som har bra RP och har aktiva och schysta staffs som gör ett bra jobb.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om det eftersom han spelade på servern och jag ville köra FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i RP är att få ett bra jobb som jag trivs i eftersom jag just nu är arbetslös. Jag vill även leva livet med min kompis Olof och halvbror Marko och många fler jag träffar. Jag vill även skaffa många bilar eftersom jag har en stor passion för bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa till att utveckla rollspelandet till en högre nivå. Få ett jobb, (hällst inom Mekonomen) och föredra med bra RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Tillbaka
Top