Accepterad daesh mohammed | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198387981748

Ditt Hex-ID: 1100001197e6db4

Vad är din discord tagg? Daesh#1799

Vem var det som bannade dig? Anders tegnell

Hur lång tid var din ban? 10 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hetsar&powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hetsade mot några och körde som en galning enligt han då, men jag tycker jag it gjorde något som bröt mot serverns reglern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag diskutera med några snubbar sen börjar de bli hetsigt sedan hota dem att dem skulle knulla min mamma o allt så jag försvara mig, så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktigt ban efterssom jag tyckte jag it gjorde något fel enligt mig så tyckte jag gjorde det bra och inte drog till våld efterssom de skulle döda mig och råna mig utan anledning. I början så utan anledning började hoppa in i min bil och retade mig, räckte fuck u, tog ut leksaken o allt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång blev jag bannad frö rdm i början av servern, en gång nlr, en gång fanns det ingen anledning. en gång hetsar och den sista kommer jag it ihåg. Jag tog lärdom genom att läsa serverns regler och ta de mer lugnt i servern och tänka innna gör jag saker i servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle struntat i diskussionen och bara dragit därifrån men när jag skulle göra de fick jag bannaen, Samt struntat i göra omänskliga grejer på spelet typ att köra som en galning om du fattar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, dra mig ur en sån diskussion och strunta i det. Om någon kaxar så drar jag bara därifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka