Nekad daesh mohammed | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198387981748

Ditt Hex-ID: 1100001197e6db4

Vad är din discord tagg? Daesh#1799

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 15dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Använder tjänstevapen, Säljer tjänstevapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag att jag tydligen använder tjänstevapen och säljervapen när han tydligt ser att jag har inget innehav av vapen och endast att vi lallar med honom på skojs skull på ett bra rp sätt. Och det enda vi hade var två knivar. Han säger tydligen att vi hade tjänstevapen när vi inte ens vet vad är och att vi inte har tjänstevapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, han kom fram till oss så att han ville ha vapen, vi ba lalla o ba ja vi har vapen och vi hade endast 2 köksknivar på oss. Sen efter det tog han fram en uzi och försökte råna oss, men han ville aldrig söka oss för han visste att vi inte hade någrea vapen på oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för man såg klart och tydligt att vi inte hade några vapen på oss han försökte inte ens söka oss för att se om vi hade vapen eller inte. alltså visste att han vi inte har vapen. men förstår han också att vi sa att vi hade mp5 men vi inte hade för de jättesälsynt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . Nlr, rdm, powergamin, suntförnuft, dessa ban hände i min fiveM karriär och spelade ensam och visste inte hur de gick till och jag tog lärdom genom att spendera en lågn tid studera reglerna och fatta reglerna samt fråga min polare som är mer erfarna inom spelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja och nej, jag borde inte ha lallat och sagt att jag har vapen när jag inte har. men ananrs tyckte jag gjorde det bra, tog inte fram något vapen elr något annat, förutom en kniv när jag skulle försvara mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? som sagt ja och nej, att inte lalla när de kan gå fel. Samt att studera reglerna mycket mera och se om de finns regler som jag inte vet om så jag inte gör dom i framtiden, plus jag vill jättegärnaa spendera min tid här på unive för att det det enda spelet jag njuter av och den enda five m servern.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka