Nekad daesh mohammed | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198387981748/

Ditt Hex-ID: 1100001197e6db4

Vad är din discord tagg? Darin#1799

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 10dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi var på stora scenen och ba softa där, sen besätmmde vi oss för att göra en streetfight alla mot alla, sen var de svin kul alla hade roligt. Sen blev vi bannade. De var fel att vi körde streetfight alla mot alla, men de va planerat men jag förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde streetfight på stora scen och vi slkog varande och skrattade och vi lalla ganska mycket men tycker vi borde fått en varning innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte de var en rätt ban, vi var på en storscen och körde streetfight och vi skulle var vid vårt gänghus kanske d skulle var okej, men nu var vi inte det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nlr,rdm, suntförnuft, powergaming, dessa bans var i början av min fiveM karriär och visste inte att de fanns, men jag tog stor lärdom genom att läsa reglerna och prata med mina komoisar som är mer efarna inom fiveM världen och de har varitr till stor hjälp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de skulle jag kunnat genom att unvika att göra en streetfight på storascenen och gjort i ett gänghus istället,.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att undvika att streetfight mitt i storascen istället åka till ett isolerat ställe och hade planerat,

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka