Nekad dadda91 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dadda91

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? dadda91

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mitt namn är gubbish andersson och han är 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad,social,skrattar mkt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mina framtidplaner är att bli rik och att ha så många vänner som möjligt, och ha ett bra och roligt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? har rpat i snart över 1 år, så har ganska mycket efarenhet, men de jag kan bidra till är roligare och bättre scenario

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte tänka att du ska vinna alla scenarion hela tiden utan du ska spela så att motpartnens också får vinna i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? körde en gång 300 blås i stan och råka vdm/köra över nån

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? de som jag tycker är viktigt är powergaming och syntförnyft och rdm. powergaming är att du måste acta som det vore realistiks och synt förnyft är också realistik fast t.ex en polis frågar dig om du har sätt en bil, då ska du svara rimliga svar, synt förnyft kan man säga betyder att du ska visa respekt och annat, rdm står för random death match, aaa behöver jag ens säga mer, men vdm är också viktigt att man tänker på, vdm syftar på vehicle deathmatch.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? njaa, vill verkligen köra på denna server

Nekad.
Anledning:
Mer utveckling på, Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka