Inaktuell Daagmask | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daagmask

Medlem
Meddelanden
318
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mr_gurk/

Ditt Hex-ID: steam:11000010085cad9

Vad är din discord tagg? Daagmask#3880

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: limpis cutite.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade kass lagnings rp, då jag bara skrev en massor /me utan att rpa på att jag hämtade delar vilket jag naturligtvis skulle gjort för att dra ut på rpn och göra den mer realistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang ut ifrån en kidnappning i ett hus då det gick väldigt långsamt just då och en kille frågade om jag kunde laga hans bil. Vi springer ut och jag ställer mig vid bilen och skriver mina /me i f8 för att slippa göra / när jag är färdig får jag 2 dagar ban av limpis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men jag kan tycka att 2 dagars van inte borde vara nödvändigt utan att man istället kan skriva en /m till mig i stället så kan jag antingen göra om lagningen eller bara att jag ska tänka på det till nästa gång. Bannen var helt rätt men jag tycker man kan ge en varningen istället för att banna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var 1 timme för PWG när jag körde min bil på bron uppe på vianor och blir då ner puttad väldigt mjukt, jag skriker hela vägen ner när jag faller till marken. När jag landar på marken håller jag in W utan att tänka på de och släpper sedan efter kanske 2 sekunder efter landad på marken jag öppnar f8 för att skriva /me ryggsmärtor eller något liknande. Men innan jag hinner skriva klart blir jag bannad. Bannen innan kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå till min bil som står längre bort uppe vid huset där vi hade våran kidnappning. Jag hade kunnat gå till min bagage lucka öppna den och sedan ta ut en verktygslåda. Sedan kunde jag gått till bilen jag skulle laga och gjort bra /me på hur jag lagar hans bil. Där jag även gör en seriös /me felsöker där jag sedan hittar felet kanske rpar på att jag lägger en liten balja under kylaren för att sedan rpa på att jag skruvar av kylarslangen och sedan tömmer kylaren på vätska och sedan reparerar kylaren skruvar fast kylarslangen igen öppnar locket till kylarvätskan häller i glycol och vatten och sedan stänger huven, startar bilen för att sedan vänta lite för att se ifall bilen kyls ner som den ska. Sedan skulle jag rpat på att jag går tillbaks med verktygslådan till bilen öppnar bagage luckan och lägger in verktygslådan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att, jag måste tänka på min rp mer istället för att bara göra det snabbaste vägen ut ur små saker så som att laga en bil. Jag kommer i fortsättningen utveckla min lagnings rp men även min vanliga rp för att göra det roligt för mig och för alla som är runt om. Jag kommer även försöka göra så att det gänget jag är med i (Gambino) kommer att utveckla våran lagnings rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka