Accepterad d1rre | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

d1rre

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? d1rre1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam karlsson och växte upp i ett fattigt och tufft område. Vid en ung ålder så hade Adams familj inte mycket pengarna samt tufft. Det hade knappt råd med hyran så tufft det hade. Adam ville verkligen hjälpa sin familj fast han hittade inte riktigt något som skulle samla in tillräckligt för att det skulle klara sig. Adam och hans familj växte upp i Göteborg och lever nu fortfarande där. Adam är riktigt ledsen för att han vet att hans föräldrar har det tufft. Han tänker på det varje dag men kan inte glömma de. En dag bestämmer sig Adam att han ska tjäna ihop pengar fast den dålig vägen han börjar sno fordon som tillexempel cyklar bilar och mopeder. Sedan så säljer han dom. Efter ett tag så hade han tjänat ihop en stor summa pengar. Han föräldrar märker då att han har med sig pengar hem och blir riktigt besvikna över honom han förklarar exakt varför han gjorde detta. Och det gjorde sig av med pengarna. Efter ett tag så fick Adam ett jobb och fick totalt en stor summa. Som han gav till sina föräldrar. Efter ungefär en månad så fick hans mamma och pappa ett jobb. Hans mamma började jobba på en väns restaurang. Och hans pappa började jobba som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en riktigt unik rp som skiljer sig från andra. Jag kommer se till så att alla jag rpar med har det riktigt kul i varje scenario jag är med på. Samt att jag inte ska spela för att vinna varje scenario. Man ska spela för det är kul och inget annat. Jag kommer även bidra med en riktigt social och rolig rp. Och att se till så att motparten har det exakt lika kul som jag har i varje scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att vinna varje scenario man ska spela för att båda parterna ska ha exakt lika kul som du har. Det innebär att de inte bara ska va kul när du såkallt vinner ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Fearrp - Man värnar inte om sitt liv du ska tänka att det är verkligheten om va rädd. NLR - Du får inte komma ihåg något av scenariot innan om du har dött. RDM - Du dödar någon utom ett bakomliggande scenario. VDM - Du kör på folk och använder ditt fordon som ett vapen. Powergaming - När man endast spelar för makt eller pengar eller inte rpar på skador. METAGAMING - Man tar information från ooc till ic/ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka