- Meddelanden
- 275
- Reaction score
- 8
Vad är ditt namn i verkligheten? isak
Vad heter du på discord? D-mega#4945
Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. de är lite oklart hur aktiv jag kommer vara men jag försöker vara so mycket aktiv jag kan
vardargar: 02:20 till 20:30
tisdgara: 03:30 till 17:30 till 18:30 på grund av innebandy
fredagar: 14:00 till 21:00/22:00
helger lite beror på dar ochså i bland om jag macher i bland men jag kommer försöka spela då jag har tid
söndagar: så kan jag hela dagen frutom vid 11:00 till 12:00 efter de kan jag om inte jag ska i väg som inte händer så ofta
lördag: kan hela dagen från 09:00 till 21:00/22:00
lov samma såm helger frutom kanse lite längre vissa dagar och vissa andra kanse jag åker iväg.
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen mitten av sommar låvet tror jag och sen des har jag häjt min rp nivå mycket och kunna utveckla min rp.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det står 5 gånger vissa saker vet jag inte ens om men de flesta vra när jag var ny i rp och vissa är konstiga som att när jag skulle hjälpa min kompis.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en server vakts uppgift är att vakta servern och kolla så att alla rp och inte gör något dumt men de kan bara kicka personer med en bar anlednign och när de brytter mot reglerna. att kicka dåm. dåm tittar och så hur folk rp och gör på servern så de inge frp och bryter några regler. de har och så ansvar för de som händer på servern. de har ochså ett ansvar över spelarna på servern så de sköter sig bra. de håller ochså koll på omgivningen på servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill förbetra servern och kunna hålla lite koll på personers rp och få bort all såm inte vill rp och som vill lalla jag vill och så utvekla servern med att förstörka rp nivån med att få folk att kunna lärara rp på ett proficonelt sätt. jag vill och så vakta servern och hålla koll på den jag vill och så lära nya personer att rp så de kan bli en del av servern och kunna utveckla servern. jag vill och så kolla hur folk rp och att hjälpa dåm med bra typs för att utveckla servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. de kan var att man säger occ som att jag är de och de sammt att man kickar folk utana anlednign jag vet nu inte om servervkaten kan göra de nu eller inte men banna folk utan anledning såm de då ochså inte får göra och såm vissa andra servrar så är de mod och de som kan stana en och prta vad den gjorde fel för då kommer de bli frp och de såm ser de måste ju rp med men då de inte riktigt kommer gå sammt att man tror att man kan göra vad man vill bara för att man är de då.
Vad heter du på discord? D-mega#4945
Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. de är lite oklart hur aktiv jag kommer vara men jag försöker vara so mycket aktiv jag kan
vardargar: 02:20 till 20:30
tisdgara: 03:30 till 17:30 till 18:30 på grund av innebandy
fredagar: 14:00 till 21:00/22:00
helger lite beror på dar ochså i bland om jag macher i bland men jag kommer försöka spela då jag har tid
söndagar: så kan jag hela dagen frutom vid 11:00 till 12:00 efter de kan jag om inte jag ska i väg som inte händer så ofta
lördag: kan hela dagen från 09:00 till 21:00/22:00
lov samma såm helger frutom kanse lite längre vissa dagar och vissa andra kanse jag åker iväg.
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen mitten av sommar låvet tror jag och sen des har jag häjt min rp nivå mycket och kunna utveckla min rp.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det står 5 gånger vissa saker vet jag inte ens om men de flesta vra när jag var ny i rp och vissa är konstiga som att när jag skulle hjälpa min kompis.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en server vakts uppgift är att vakta servern och kolla så att alla rp och inte gör något dumt men de kan bara kicka personer med en bar anlednign och när de brytter mot reglerna. att kicka dåm. dåm tittar och så hur folk rp och gör på servern så de inge frp och bryter några regler. de har och så ansvar för de som händer på servern. de har ochså ett ansvar över spelarna på servern så de sköter sig bra. de håller ochså koll på omgivningen på servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill förbetra servern och kunna hålla lite koll på personers rp och få bort all såm inte vill rp och som vill lalla jag vill och så utvekla servern med att förstörka rp nivån med att få folk att kunna lärara rp på ett proficonelt sätt. jag vill och så vakta servern och hålla koll på den jag vill och så lära nya personer att rp så de kan bli en del av servern och kunna utveckla servern. jag vill och så kolla hur folk rp och att hjälpa dåm med bra typs för att utveckla servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. de kan var att man säger occ som att jag är de och de sammt att man kickar folk utana anlednign jag vet nu inte om servervkaten kan göra de nu eller inte men banna folk utan anledning såm de då ochså inte får göra och såm vissa andra servrar så är de mod och de som kan stana en och prta vad den gjorde fel för då kommer de bli frp och de såm ser de måste ju rp med men då de inte riktigt kommer gå sammt att man tror att man kan göra vad man vill bara för att man är de då.