Accepterad D E L U X E | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D E L U X E

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: D E L U X E

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198078903561/

Vad är ditt namn i verkligheten? Helena

Vad är ditt discord namn? D E L U X E#4500

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 1982

Berätta om din karaktär. Chloé Dash är en 25 årig tjej som växt upp med en guldsked i munnen. En rik far, hennes mamma fortfarande okänd. Att vara så bortskämd och så ovetande har gjort Chloé till en revolt i de senaste åren. Vilket har gjort att hon har hamnat i fel umgänge. Kriminella umgängen. Även detta nådde en punkt för Chloé´s far, då han kuttade all kontakt och penga support. Så nu återstår det bara att överleva på sina egna två ben. Hon måste bort från sin far och fly till en annan stad. Nytt umgänge kan inebära både det ena och det andra. Hur detta vill gå återstår bara att se....

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är just nu på en helt fantastisk server som är amerikansk. 4 veckors whitelist. The Crew RP heter den, med helt fantastiska karaktärer. Tyvärr är den inte så aktiv mina tider så mycket därför jag söker mig hit. Det verkar spännande med en svensk server med. Väldigt fashinerad av olika roller och älskar det som har med rollspel att göra. Har väldigt stor respekt för storylines och "the give & take" game

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur många timmar har du på FiveM? 672

Hur hittade du Multistaden? trackyserver.com

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja en amerikansk. The Crew RP

Bra ansökan, men hur blir det med The Crew RP om du blir whitelistad här?

Mvh

Jag är intresserad att hitta en aktiv bra server. De har inga problem med detta

Menar mer om du kommer att vara aktiv här om du blir whitelistad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka