D
Deleted member 13259
Gäst
Vi var på väg att åka till ett garage och jag sitt i bilen med 2 andra vänner som vi skulle göra en deal. Och dealen var att jag hade swishat min kompis 400k för ett vapen så vi skulle hämta bilen det vapnet var i. Sedan säger min kompis att jag bara får en pistol istället för en uzi. Då börjar vi bråka och han lystnar inte så jag drar mitt vapen på han och säger att jag vill ha det vapnet jag swishat pengar för. Men han säger nej och drar sitt vapen på mig också och skjuter mig. Sedan den tredje grabben i bilen börjar knivhugga han för ingen anledning. Då kommer en mod som i detta fall är ''grakke'' och säger kom support. Jag kommer support men han drar inte in mig och jag blir bannad. Det var bara jag som blev bannad av mina 2 kompisar. För det som hände. Jag blev bannad för lallare fearrp och suntförnuft. Men jag fattar inte vad jag gjorde fel. Och sedan säger en av de två jag satt i bilen med att det var jag som knivhög där på platsen men det var inte jag som gjorde det. Sedan av går mod som bannade mig som var ''grakke''. Och han skrev också i en chatt i discord att det var jag som knivhögg men jag gjorde inte det.
Rapportera
Rapportera