Nekad Curse | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985815142/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? Curse#6969

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2008

Berätta om din karaktär. mit namn är olle ollson och jag är 28 år gammal och har inga barn och ingen tjej. bor i en lägenhet i staden mina favorit bilar är audi och bmw men jag har lite AGRO problem men är ganska snäll när andra har respekt mot mig. jag är snäll trevlig och har mycket respekt mot alla. jag har mycket kompisar och jag jobbar som att sälja majblommor sen när jag har mycket pengar så brukar jag ge dom som kanske inte har så mycket pengar så dom får det bra sen brukar jag bara må och vara väldigt social och trevlig och bara glida i min bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har varit medlem på multi fört och så en gång på unvie men jag har typ tagit ett pause och då lämnar jag alla mina fiveM discord jag har och då råkade jag lämna denna och nu joinar jag igen och ska ansöka till medlem igen och bara ska viba och gör fetta scenarion och ha social rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mycket bra spelare bra staffs trevligt hella tiden socialt rp hög rp nivå bra ägare och bara allmänt riktigt bra.

Hur hittade du Unive? har spelat många gånger på den så man har den som 1a när man börja spela igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? socialt är roliga scenarion och sen spela efter suntförnuft.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? roliga scenarion socialt är och ha kul träffa nya kompisar och bara snacka med trevliga spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Nekad, skriv mer/utveckla!
-Discord: Al3x#4440
-Öppen PM
-Aktiv Medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka