Nekad csgopro3000 | Ban Överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

csgopro3000

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088747161/

Ditt Hex-ID: 110000143434299

Vad är din discord tagg? _affe.

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: sadsa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fuskade och publicerade ett Fusk montage på youtube vilket jag ångrar grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För ungefär 4 månader sen så skulle jag bli bannad för att jag sköt en polis, Men staffen kunde inte banna mig så då gick jag in en timme ungefär och fuskade och sedan stängde jag av och sedan nästa dag var jag permanent bannad för moddare. Jag ångrar mig att jag fuskade och skulle bara tagit min permanent ban för att jag sköt polisen. Jag förstår upp till 100% Att det var fel att skjuta polisen och även att fuska och jag hoppas att du kan ge mig en andra chans för det kommer inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag förstår som sagt till 100% varför jag blev bannad och det var ej en felaktig ban och jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja ungefär 20 gånger och det har varit massa med små bans men har även lärt mig av dom bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tagit min ban och inte gått in och fuskat och absolut inte publicerat ett fusk montage på youtube då det smutsar ner servern o förstör för den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen och det är bland det dummaste jag gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka