Nekad crxyw | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crxyw

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Melwin

Vad är ditt discord namn? AKA 𝓒𝓻𝔁𝔂𝔀💸/ crxyw4424

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Abdi Aziz han är en otroligt imponerande och mångsidig individ. Med ett starkt sinne för äventyr och stor kreativitet, tar min karaktär sig an alla utmaningar med entusiasm och mod. Han är väldigt skicklig på att samarbeta med andra spelare och har en förmåga att inspirera och motivera dem runt om han. Min karaktär är trovärdig och övertygande i sina rollspelsframträdanden och har en otroligt detaljerad och genomtänkt bakgrundshistoria. Jag har spenderat mycket tid på att utveckla min karaktär och det märks verkligen i spelet. Han har en stark känsla för rättvisa och kämpar alltid för att göra det rätta, oavsett situation. Min karaktär har en imponerande färdighetssätt och kan behärska ett brett utbud av yrken och uppgifter i spelet. Han är skicklig på att köra fordon, lösa problem och har en oöverträffad taktiskt skicklighet. Min karaktär är känd för sin pålitlighet och effektivitet, och andra spelare litar på han att hjälpa till och komma med innovativa lösningar i svåra situationer. Förutom hans imponerande färdigheter och egenskaper, är min karaktär också en oerhört trevlig person att vara runt. Han är känd för sitt positiva och glada sätt, alltid redo att hjälpa till och göra spelet roligare för alla runt omkring sig. Han skapar en trevlig och välkomnande atmosfär för andra spelare och är en viktig del av communityt. Sammanfattningsvis är min karaktär en otroligt imponerande och mångsidig individ. Med en imponerande uppsättning färdigheter, en stark känsla för rättvisa och en positiv inställning gör jag spelet till en bättre och mer underhållande upplevelse för alla spelare

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är dryg, social, jobbig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han vill gå kriminella vägen han ska köpa krim snart

Vad kan du bidra med till serverns RP? Abdi Aziz kan bidra med roliga scenario och seriös rp sociala rp och ha roligt och hjälpa andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar.
Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på 5 regler är t.ex 1. RDM=När du dödar någon utan en anledning, 2. VDM=När du använder ditt fordon som ett vapen 3. Powergaming=Om du blir påkörd och du ej rpar på dina skador. 4. Röstregeln=När du rpar fullvuxen karaktär fast med ljus röst, vid ljus röst så ska voicechanger användas.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? I dont think så

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka