Nekad Crux | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crux

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
5
Användarnamn: Crux

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Tim

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 2000+ timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Därför jag har mycket erfarenhet och vill förbättara kåren genom att skaffa mer stricta efterlyssningar, anmälningar och mer seriös kår. Jag vill ochså kunna fixa mer aktiv kår då den vi har just nu är inaktiv. Samt att fixa en kanal där man ser när folk är aktiva och inte för att sedan få bättre kår och dem som är högt uppsatta verkligen förtjänar rollen. En annan viktig grej är stricta träningar då det inte finns någon "manual" för det just nu.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, jag har runt 1500 aktiva polis RP timmar, inom aspirant, rikspolischef, biträdande och alla andra ranker inom svensk och USA polis kår.

Berskiv din karaktär? Tim Svensson är en man med många erfarenheter. Som ung var han en så kallad bråkstake och väldigt stökig.
Han började tjafsa med allt och alla han kunde gå emot . Han har varit riktigt envis sedan han kom till jorden.
Tim Visste redan som ung att han var ingen för sina föräldrar. Det började med att hans föräldrar blev drog användare.
Därefter på grund av Drogerna blev dem mer och mer våldsamma och till och med att hota lilla Tim och sedan slå honom mer och mer för varje dag.
En dag fick föräldrarna veta att dem skulle få ett barn till. Tim försökte såklart stoppa detta vid flera tillfällen eftersom han ej ville att ett till barn skulle få den uppväxt som han hade fått.
Men Inget av hans många försök lyckades. Tillslut fick han sin broder som sedan fick heta Carl. Carl fick en bråkdel av den uppväxt som Tim. Men ändå så var det horribelt. Efter ett år av lidande så tillkom det ännu en son till familjen.
Nicklas blev hans namn. Det tog ett ungefär ett år för Calle att hans tålamod skulle rinna över. En dag kom han hem efter skolan och såg att föräldrarna tog strypgrepp runt 1 åriga Nicklas hals. Det var droppen.
Han tog en kniv och stack den först rakt in i Pappans hjärta. När mamman såg vad som hade hänt så började hon ringa polisen, Men hon hann ej innan kniven var stucken i henne också.
Efter detta har Tim velat bli polis eller iallafall ändra staden och människorna i den. Nicklas och Carl försvann sedan den händelsen men ingen "missing people" organisation är informerad.

Varför ska just du bli chef? Då jag kan och har spenderat tid, te.x igår 21-06 var jag i tjänst 13 timmar i sträck förrgårr, 10 timmar och liknande och idag än så länge är jag snart uppe i 8:de timmen och ska inte stanna än. Jag har även mycket erfarenhet och idéer på vad som behöver ändras.

Hur ofta kommer du vara inne? Sommarlov 10-03 (OM INTE ANNAT KOMMER UPP)
Helger 10-03 ( OM INTE ANNAT KOMMER UPP)
Vardagar 15-23 ( OM INTE ANNAT KOMMER UPP)
Discord är jag mycket mer aktiv på då jag alltid är inne på det i skolan, telefon och när jag spelar.
Vilket jag bevisat genom som jag sagt varit i tjänst 13 timmar i rad, 10 timmar, 9 timmar och liknande under en veckas tid!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut!

Är du bannad på en annan server isåfall varför? Nej

Har du läst våra Regler? Absolut!

Senast ändrad:
Tycker du absolut borde få en chans, dock tror jag kanske biträdande skulle passa till en början, då man som rikspolischef behöver viss kunskap inom lag och rätt, unga personer har inte alltid det.

Har sett dig online väldigt mycket, du ger ständigt konkreta förslag för att förbättra kåren och är en rolig grabb att spela med. Personligen tycker jag att du i alla fall förtjänar en plats bland de mera aktuella cheferna man kan välja mellan!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

har någon några/någon fråga angående min ansökan eller vill ta reda på något ta gärna och skicka ett dm till Crux#2457! tackar i förväg

Rekryteringsprocessen har avslutats och du fick tyvärr ej positionen. Välkommen åter att söka igen vid nästa tillfälle.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka