Nekad crozze02 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crozze02

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/jvb-wqnv/KKKWGGRP

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Dalberg

Vad är ditt discord namn? crozze02#0951

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2002

Berätta om din karaktär. heter Mårten Sandstrand är från Sverige, han är en redig jäkel när det gäller pengar och weed. mårten älskar Adidas och airmax, han har även ett öga för feta jackor helst i blått. Älskar hårt arbete och jobbat som gruvarbetare ända sedan han kunde gå. mårten är väldigt målmedveten och vill alltid lära sig grejer för att öka inkomsterna på kontot. mårten är alltid oseriös och kan skratta åt allt, kan enkelt bli hetsig samt irriterad när folk stör som inte är i hans kretsar. han är 18 år gammal och vill ta sig in i verkliga livet.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag känner att jag är rätt person för att spela på eran server för jag kan mkt och i framtiden kunna hjälpa er på olika sätt om det skulle behövas! har spelat mkt förr och har 100% koll på regler osv!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har spelat mkt på rp innan och vet hur de går till med sunt förnuft och sånt! Vill spela på en seriösare server.

Hur hittade du Multistaden? genom att mina vänner bad mig gå in och söka och jag valde multistaden för den är äkta och väldigt bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? kunna framföra mycket så de blir så verkligt som möjligt med kriminalitet osv att kunna tjäna stora pengar på saker som narkotika maffiaboss.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka