Accepterad cronix | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare yes.!?
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: cronix

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Vad är din discord tagg? .wavy#2448

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Jag tror modding då jag drog ett osmakligt skämt där jag sa att jag moddade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag satt i ett call med jätte många och dem alla vet att jag inte moddade uatan bara chillade tills allt blev svart och jag klickade f8 och quit innan jag blev dödad och lootad. Sen om finn ju chansen att jag är bannad pga skämtet och de är däremot helt rätt då mitt skämt var väldigt onödigt och jag tog ej situationen med moddaren på stort allvar.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jag för powergaming för länge sedan men har blivit unbannad efter dess. Den bannen var helt rätt då jag powergamade men har lärt mig efter denna ban och powergamar aldrig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle tagit situationen mer allvarligt och inte skrivet dedär skämtet då det enkelt kan misstolkas. Det var också väldigt onödigt att skriva skämtet då jag är en servervakt samt wl-ansvarig så jag ska visa ett gott exempel för alla andra medborgare och borde tänka innan jag skriver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta situationer med moddare på ett mycket större allvar och inte skämta bort det. Jag ska även tänka på vad jag skriver eftersom jag kan vara en "förebild" för medborgarna så dem ska följa en god "förebild" och inte någon som skämtar bort stora situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Det är opassande att säga en sådan kommentar när det förstör för en hel server! Du var dessutom servervakt!

MVH Pontus

Vet och jag kommer att avgå från alla mina positioner omedelbart då jag tycker att jag inte borde vara det utan nån annan kan ta min roll..

Mvh. cronix

Kommer avgå även fast ni erbjuder en chans att ha kvar mina roller om jag så skulle få chansen. Tycker i efterhand att det var väldigt opassande och att jag inte är ett bra exempel för dem andra spelarna.

Mvh. cronix

Jag har nu utvecklat min banöverklagan då jag var trött när jag skrev den så jag valde att utveckla den lite.

Mvh. cronix

Godkänd, Jag vet att inte smart att säga runt ett skämt om att modda gör inte om det du förtjänar en till chans. Nästa gång sitt inte o säg sånna här saker!

Dessutom ska några ksk lägga extra koll på dig eftersom ordet du sa eller "Skämtet" efter unbannen

Det är helt förståligt då det är ett dåligt skämt så håll ett extra öga på mig efter min unban

Mvh. cronix

Tillbaka