Accepterad Criztyy 2 | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Criztyy 2

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199685414269/

Ditt Hex-ID: 110000166d3ad7d

Vad är din discord tagg? criztyy.

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-12-01_172744.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag behövde panik dra och jag tänkte att jag kunde göra denna grejen och kanske lämna efter men jag har lärt mig att detta va ett mistag om jag ber mycket om ursäkt för detta förlåt mig för detta de här kommer inte upprepa igen för låt igen tänkte att jag kunde göra denna saker men tänkte inte men skulle tänk igenom men förlåt mig för detta igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag byte en sak men en av personerna och jag tänkte att jag kunde dra efter men jag sprang iväg men tänkte inte efter och jag viste inte att detta räknades som c logg men de här kommer inte upprepa igen förlåt igen för detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va en rätt ban men jag ber igen om ursäkt för detta förlåt för detta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg några sry

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att stot kvar i et liten stund och sen lämnat kanske

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag och jag ber mycket om ursäkt för detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Senast ändrad:
Tillbaka