- Förbjuden
- Meddelanden
- 81
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? Crinkz2007
Hur gammal är du? 2008-01-12
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader ungefär nu
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med ett realistiskt och roligt sätt. Vi kommer göra många roliga saker just nu äter man bara på pizzerian vi kommer börja leverera till folks hus och ect. Vi kommer göra en aktivitets kontroll så jobbet blir aktivt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bitr chef i Mikaelsson där försäljer man också men bilar, har rpat maffia där vi ägde en resturang som vi drog in pengar på. Vi hadde en sushi resturang och vi gjorde det skit roligt alla tyckte det.
Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? Crinkz2007
Hur gammal är du? 2008-01-12
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader ungefär nu
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med ett realistiskt och roligt sätt. Vi kommer göra många roliga saker just nu äter man bara på pizzerian vi kommer börja leverera till folks hus och ect. Vi kommer göra en aktivitets kontroll så jobbet blir aktivt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bitr chef i Mikaelsson där försäljer man också men bilar, har rpat maffia där vi ägde en resturang som vi drog in pengar på. Vi hadde en sushi resturang och vi gjorde det skit roligt alla tyckte det.
Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja