Nekad Crille2003 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crille2003

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/CRILLEeriksson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christian Eriksson

Vad är ditt discord namn? Bumbis#6675

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Är 20 år och bil intresserad, gillar att jobba hårt och tjäna mycket pengar och glida schyssta bilar. Är från landet och har kört mycket traktor i sina dagar. Är så kallad bonde. Men nu förtiden så jobbar han som lastbils chaufför eller bilförsäljare.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag sitter och spelar nästan varje dag och jag tycker det är kul att Rp:a. Kommer vara aktiv mesta dels av dagen och kommer finnas tillgänglig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att min kompis spelar och han sa att det var en väldigt rolig server.

Hur hittade du Multistaden? Dels via min kompis och att jag spelade lite nu när det inte är Wl på och ifall ni sätter på Wl så vill jag kunna spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och att göra så alla har det kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja på Swedish Knight och tycker det inte är kul. Vart oxå tydligen bannad från Multistaden för att jag tydligen fuskade vilket jag inte gjorde och har snackat med Horqua om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka