Nekad cr0zz | Chef-jobb ansökan [GSP] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria

Vad heter du IRL? Axel

Vad heter du på discord? .cr0zz

Hur gammal är du? 16 snart 17

Hur länge har du spelat på Unive? snart 3 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra det mer aktivt, alltid ha någon vaken som kan ha öppet några timmar per dag, målet är att ha öppet minst en stund varje dag. Just nu är det aldrig öppet och det kan jag ändra på. Jag siktar på att vara chef väldigt länge eftersom jag tycker det är ett intressant och kul jobb som det är hyfsat bred rp på. Jag kommer fixa så att vissa bara kör runt och levererar pizza och dricka och så att några är på pizzerian, liksom att några får olika roller att jobba med. Det jag siktar på är att få det aktivare och kan även fixa t.ex. food truck till events och sånt som blir kul. Om jag blir chef där så kommer ni se aktivitet ni inte sett förr. Ni kommer inte ångra er. Är erfaren inom ledande position och har även erfarenhet av pizzeran. Jag vill bli en sån chef att när man ser mig i staden ska man tänka "det där är ju grove street pizzeria chefen". Som sagt så skulle det vara kul styra upp stället i form av olika roller inom jobbet t.ex. levererare som åker hem till folk och levererar pizza, och sen pizzabagare. Jag kommer hålla koll så alla kunder och personal behandlas bra och jämnställt, hög rp nivå är vad jag strävar efter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där tidigare och vet hur allt fungerar, jag har varit chef på några jobb innan så jag vet hur man tar hand om ett ställe och hur man är bestämd och ledande inom yrken. Jag har bra koll på mina anställda och har bra koll på jobb reglerna. Om jag ska säga det själv så har jag bra erfarenhet av jobbet och vet hur jobbet ska utföras professionellt.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag flera timmar. är väldigt aktiv och kommer fortsätta vara det. Är inte med i något gäng och jag tänker satsa på detta jobbet den mesta tiden jag är inne.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till muntlig interjuv du har 48h på dig,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka