Accepterad cr0zz | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394014725/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: cr0zz

Vad är din discord tagg? cr0zz#3666

Vem var det som bannade dig? Rasken

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM och NLR

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag ska berätta hela historien här: Jag gick in på brittas och skulle köpa en bil men jag visste inte vilken och sen så slog en kille där mig och då slog jag han en gång och sen dödade han mig och sen kom ambulansen och efter dem räddade mig glömde jag av NLR och råkade slå honom och jag råkade döda honom men det var inte meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade döda honom när jag råkade slå honom och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för att jag skulle köpa en bil på brittas och det var någon som slog mig där inne och sen döda mig. Och sen när ambulansen hade räddat mig råkade jag slå honom och då dog han på ett slag. Och då räknades det som rdm och nlr pga att dem trodde att jag kom ihåg saker men jag råkade slå han. Det var aldrig meningen att det skulle bli såhär. Jag ville aldrig att det skulle bli såhär från första början.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig rdm när jag blev dödad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget för det var felaktigt rdm när jag blev dödad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig så kommer jag rpa på en mycket högre och seriösare nivå. Och jag kommer vara mer försiktig och inte råka slå någon. Det enda jag vill göra är att spela på servern och sprida glädje och ha roligt.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top