Accepterad cr0zz | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394014725/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: cr0zz

Vad är din discord tagg? cr0zz#3666

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem trodde att jag copbaitade vilket jag inte gjorde. Jag satt i min bmw i8 roadster cab och den slirar så fort man ska köra och jag satt fast i dem dära röda vita nersaktnings grejerna så dem trodde att jag stog utanför och burna men jag satt fast med en slirig bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt bara

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag satt fast och sen åkte iväg när jag kom loss pga att dem siktar pistol mot mig men jag borde ha stannat men alltså det var en felaktig ban för att det såg ut som copbait men jag fastnade och försökte ta mig loss och då såg det ut som att jag liksom burnade eller slirade framför polisen och försökte få deras uppmärksamhet men så var det inte. Så om jag skulle bli unbanad och få tillbaka min WL så skulle jag rpa mycket mycket bättre och göra så att det inte händer någon liknande situation igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för suntförnuft men det var en felaktigt ban för jag hade inte gjort något kom vi fram till. Men efter den bannen så tog jag som lärdom att rpa mycket bättre och jag började ta allt mer seriösare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för det var en felaktig ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att rpa mycket bättre och att ta allting mer seriösare.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top