Nekad cpxq43 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cpxq43

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? cpxq34

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2008

Berätta om din karaktär. jörg fettansson 21 år gammal som inte mår så bra då han blev misshandlad av sina föräldrar (både fysiskt och psykiskt) som barn och även utnyttjad så han mår jätte dåligt som vuxen och det gick inte bra för han i skolan så han fick inte bra betyg han lyckas ändå fixa ett job på en bensinmack men då börjar hans chef vara otrevlig mot honom så han sa upp sig så han blev tillslut hemlös och arbetslös så nu har han ingenstans att ta vägen så han börjar dricka och använda droger då han även nyss fick reda på att hans föräldrar har omkommit i en bilolycka då blir hans liv ännu värre och han är nu på botten (alltså mår så jävla dåligt) sen tar han sitt sista hopp och snor en bil och gör ett rån med en stulen kniv från den lokala ica maxi och blir tagen nu när han ska komma ut ur fängelse så ska han ta tag i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag erbjuder bidra väldigt hög rp samt välutvecklade scenarios har 3k timmar på fivem o har mesta dels kört rp och har väldigt erfarenhet inom rp. Det kommer inte förekomma något lall då det förstör serverns rp helt och hållet bara allmänt onödigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för att vinna utan att man ska spela för att de ska bli lika roligt för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Jag kommer ge några exempel nu. Fearrp är att man inte värnar om sitt liv. Suntförnuft är att ska tänka realistiskt till exempel att man inte ska går och slå någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har som sagt 3k timmar på fivem och har mestadels kört rp och inget annat har bland annat kört på unive innan men kontot blev hackat.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad, plagiat. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka