Ej Antagen cornelis | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cornelis

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199588293102/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000016109b9ee

Vad är din discord tagg? smokey eller c1_123

Vem var det som bannade dig? wux

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: e.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag snacka skit om 320 och gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i dc med min vän han spela inte unive han sa att jag skulle skicka i report att 320 var tjock bara får lall men trodde inte att jag skulle bli bannad + det här var typ 4 månder sen eller länge

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då jag snacka skit om 320 och förstår att dem banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men det var en kille som hade skickat fel hex id in till staffsen min andra banöverklgan blev gödkänd men ludde har bara unbannt ig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat göra mycket annorlunda som inte snacka skit om serverns ägare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig eller dem här 4 månder eller 6 månder att inte snacka skit om server ägare och kommer inte göra det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka