Nekad CORKeye | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CORKeye

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/CORKeye/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? CORKeye

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 1995

Berätta om din karaktär. Han(jag) kommer från en bra familj där det räckte med godkänt i skolan då betyg inte är allt utan personligheten kan man komma långt på! Han är 26 år ung och gillar o skämta och dricka bira me polarna! Samtidigt som han är glad o sprallig gillar han även att prata känslor och vara öppen(ibland lite för öppen o ärlig)! En go jävla grabb helt enkelt!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har spelat GTA V sen jag var kid men polare och folk från min stream vill att jag ska ge mig in i GTA roleplay och jag tänkte att de va dags! Älskar rollspel allmänt och har gjort det hela livet och mina polare tror att detta skulle passa mig perfekt pga min personlighet och mina intressen. Har bra inlevelse och bjuder mer än gärna på mig själv! Är extrovert :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tittare från min stream tipsade om Unive och den var aktiv och rolig. Vet även om andra som spelar här.

Hur hittade du Unive? Via tittare från min stream

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en kul tid och förhoppningsvis sprida glädje och inlevelse för my fellow players!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bygga ett liv kring min karaktär och träffa vänner som i verkligheten.
låta vänskaper och relationer byggas naturligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Detta blir faktiskt första gången jag testar GTA rollspel men nån gång måste ju vara första!

Tillbaka