Nekad Connor Johnson | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Ali

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/seticrl/

Ditt Hex-ID: 110000119c28c88

Vad är din discord tagg? setic.

Vem var det som bannade dig? Naod

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-28 104631.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är antigen min bror som har varit på min dator när jag varit AFK och RPAt eller så är det att personen som hacka mig har varit inne i fivem. Jag skickar bevis igen på när jag var i kontakt med steam. https://i.imgur.com/pUv5hqF.png

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade slutat på Unive och generellt RP på ett tag för många månader tillbaka. Sen nu när jag vill börja spela igen ser jag detta. Vet inget om bannen eftersom mitt steam konto var nydligen hackat och personen som hackat kontot har ju förmodligen gått in i FiveM och gjort grejer. Fattar inte vad de är för ban eftersom de står inte att de var meta eller fearrp utan de står bara inkompetent. Jag lägger en länk här på bevis att mitt konto var hackat och jag var i kontakt med Steam:

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig. Jag har inte medvetet gjort detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger innan. Jag har överklagat för de var felaktiga 2 av bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Svarar som indian svarade på din förra överklagan. Vi kan se att du ej är hackad så att du vet det. Att du eventuellt låtit din bror spela och att han inte sköter sig är till 100% ditt ansvar och därav ditt fel. Du ska ha koll på vem som spelar på ditt fiveM och inte och du ska definitivt se till så att inga regelbrott begås på servern när personen då lånar ditt konto. Detta får du stå för. Ingen annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka