Dubbelpost Comeplain | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Complain

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,515
Reaction score
308
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028786517/

Ditt Hex-ID: Hittade tyvär ej!

Vad är din discord tagg? Comeplain#4397

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? LYSSNA

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag var lite för livlig i spel chatten vid fel tillfälle

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod inne på Marja lisa med en lång kö på kanske 10-13 personer som stod lite huller om buller i kön och var väldigt livliga. Då kom en anställd där. Han skulle försöka hjälpa alla som stod där i ledet genom att försöka förtydliga att ledet skulle vara rakare och att en del av dem behövde gå och ställa sig utanför och vänta. Då försökte jag hjälpa bil föräljaren eftersom jag ej befann mig i ledet och då försökte mig på att hjälpa honom att ordna ledet genom att då prata med dem i spel-chatten och då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan jag förtjänar definitivt någon sorts av straffning men 1 dygn var lite extremt enligt mig och mina principer

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick dessa bans tidigare i mitt RP liv och gjorde saker som var ganska självklara i början men jag var inte så smart och valde att överskrida dem vilket jag senare fick ångra mig ganska rejält...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara ha varit lugn och låtit proffsen alltså butikssäljaren tagit hand om kunderna då det absolut inte är min uppgift att hålla dem i ordning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag borde vara lugnare i gamechat då det kan bli ganska jobbigt för alla när all skall försöka prata över varandra och jag borde låta de som är anställda med hjälp av staffsen sköta dem som inte beter sig.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Jag uppskattar verkligen att ni tar er tid och försöker att hjälpa så många som möjligt med deras bekymmer. Jag har verkligen förälskat mig i den här servern och kan inte hålla mig borta ifrån den en enda sekund då jag har chansen att kom på den. Ni kan väl iallafall tänka på att ta bort bannen, Tack o Hej Leverpastej! :Hehe:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka