ColdfaithTV | Chef-jobb ansökan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du IRL? Klas larsson

Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341

Hur gammal är du? 24

Hur många timmar har du på Fivem? 81

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Väldigt bra bil företag och trevligt folk där. Jag har alltid vilja jobba där och tänkte då att jag kunde söka till brittas

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tyvärr inga erfarenheter men jag har all vilja att kunna lära mig, så det är inge fara där om man bara lär mig hur man gör saker!

Berskiv din karaktär? Sten hård är väldigt trevlig och älskar bilar. Visst sten hård kan inte alla bilar men han behöver inte veta för att gilla en bil som sagt! sten hård åker ofta runt i staden för träffa på roligt folk and have a fun time du vet. Sten hård hänger en del vid tillfället vid piren för att där finns väldigt många häftiga säljsynta och importade bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta det går, som biträdande chef tänker jag ta det seriöst och vara så ofta jag kan vid jobbet om anställda skulle behöva extra hjälp!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag spelar bara på unive och har träffat massor med härligt folk så kommer fortsätta spela självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive, jag har spelat bara på unive och känner inget behov av att spela på en annan server när jag har så många vänner och andra på unive som jag har roligt med. så unive gäller bara för mig.

Har du läst våra Regler? ja, dock så läser jag på lite då och då för att fräscha upp minnet.

Förlåt men vad menar du`? jag skrev den seriöst. jag tog det seriöst! jag vet inte om du bara såg det jag skrev efter och tänkte på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka