Accepterad ColdfaithTV | Chef-jobb ansökan - Auto [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdfaithTV

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
482
Reaction score
42
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto experten.

Vad heter du IRL? Klas Larsson

Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341

Hur gammal är du? 25

Hur länge har du spelat på Unive? 2021, men spelade innan men blev med på forumet 2021.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har som sagt rpat på UniveRp under ett bra tag som du ser ovan, Jag är väldigt seriös av mig. Jag har hård koll på alla mina arbetare. Jag kommer ha fina samarbeten med olika jobben i servern så man får bollen rulla för Auto experten. Jag har som sagt sett väldigt stor inaktivt inom auto experten och jag vill självklart ändra på det och kommer därför vara extra hård på aktivitet och får man jobbet på auto så ska dem jobba och inte sånna där 20-30 min och sen är man klar för dagen. vi ska hålla det uppe så mycket vi kan och få folks bilar trimmade. Vi har alla sutitt i den sistsen när vi får vår import, icke import och kör till auto experten och ser att det är låst och man tänker... men det är ju som vanligt! det vill jag ändra på. Jag ska hålla det uppe så mycket jag kan samt mina arbetare på auto experten så folk vet att vi är öppet länge och finns alltid tillgängliga för trimming på deras fordon. Jag kommer vara ordentlig på att folk rpar att dem hämtar delar, att visa saker kanske är ont om och kan då kanske inte trimma bilen tills vi får delen. Man drar ut på det för rp skull. Jag kommer ha tävlingar för dem som jobbar att dem kan vinna pengar, möjligen någon bil så att man har något att kämpa emot så man gör ett superb arbete. Jag är som sagt väldigt seriöst & mogen av mig och accepterar ingen lallande på jobbet, jag kommer skicka folket på direkten eller ge en varning bereoende på vad dem gör för att det är inte snyggt att se folk lallar på jobbet. Jag kommer därför vara noga med vilka vi tar in. jag kommer självklart inte sälja billigt eller gratis till vänner, dem ska betala samma pris som alla andra. Jag är chef men jag ska som sagt ta mitt ansvar över Auto experten på en seriöst nivå då ni ger mig en visst typ av tillit att jag kan sköta jobbet snygg & det kan jag lova att jag kommer att göra så oroa er inte om det. Jag kommer hålla auto experten öppet runt 5-6 tim om dagen. Så länge jag kan och har tid. Jag har som sagt jobb irl och måste ta hand om det. men jag kommer lägga all min resterande tid på att sköta Auto experten. men ni lär märka när vi väl tar min intervjue att jag är rätt person för jobbet när ni har fått prata med mig lite. ha en fortsatt bra dag!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarheter inom auto, men jag har jobbat på vianor, Inquisitor, marja-lisa. vart boss i ett gäng.

Hur ofta kommer du vara inne? som ovan, rätt så ofta. runt 4-7 tim om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, Jag spelar ju på Unive för att jag älskar servern och har alltid roligt!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? Ja självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka