- Meddelanden
- 482
- Reaction score
- 42
Vad är ditt namn i verkligheten? Klas larsson
Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341
Ange ditt födelsedatum 28 April 1997
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar flertal timmar om dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år ungefär.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 som var en missklick då jag råkade säga öppna dina settings och en ung grabb klippade det och jag fick ban på det.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att förenkla arbetet för staff teamet.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har vart sv flertal gånger och helper och jag tar min roll som sv / helper ytterst seriöst.
Jag vet exakt vad för åtgårder som ska ges och hur alla cmds funkar
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag använder mig av toggleid under skottning eller revive när en kompis blir dödad till exempel.
Vad heter du på discord? ColdfaithTV#4341
Ange ditt födelsedatum 28 April 1997
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar flertal timmar om dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år ungefär.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 som var en missklick då jag råkade säga öppna dina settings och en ung grabb klippade det och jag fick ban på det.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att förenkla arbetet för staff teamet.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har vart sv flertal gånger och helper och jag tar min roll som sv / helper ytterst seriöst.
Jag vet exakt vad för åtgårder som ska ges och hur alla cmds funkar
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag använder mig av toggleid under skottning eller revive när en kompis blir dödad till exempel.