Nekad COL | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

COL

Aktiv Medlem
Meddelanden
614
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad är ditt discord namn? COL

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Mostafa är född år 1995 den 8:e Februari. Mostafa Ali som kommer från Hässelby i Sverige. Mostafa växte upp med sin pappa och brorsa i Hässelby, Astrakangatan 2. Mostafas brorsa heter Abdullah och han är polis, hans pappa hette Zaki, Mostafas pappa var gängkriminell så Mostafa hoppade av skolan för att jobba åt sin far, Mostafas jobb var till en början att sälja droger åt sin pappas gäng. Vid ett gängkrig gick hans far tyvärr bort och hans mamma Sasha har han inte längre kontakt med tyvärr. Så nu vill han börja om på nytt, han vill gå i sin fars fotspår och vill fortsätta tjäna sina pengar smutsigt. Så han kommer då gå med i ett gäng. Förutom hans bakgrund är han också väldigt trevlig och smart. Han låter inte sina fiender vara ett steg före honom och vill alltid vara på sin vakt. Mostafa är känd för hans eleganta och skarpa mustach. Han klipper den varje morgon då hans mustach påminner honom om hans far. Han är 28 år gammal och är redo för allt äventyr som väntar honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska ha så bra Rp som möjligt alltså att rpa på rätt sätt och inte göra regelbrott. Jag ska följa alla regler och inte vara en korrupt medlem i Unive. Jag ska vara en förebild för icke medlemmar och vissa dem hur man spelar med ett högt rp nivå. När jag blir medlem så ska jag skaffa jobb på nått mekonom eller en bilhandel för där trivs jag mest och behöver pengar får att rpa mig vidare. Lite längre fram så kommer jag också köpa krim och rpa som kriminell och då kommer jag rpa ännu mer seriösare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela så det gynnar sig själv, det ska även gynna andra. Detta innebär att man måste spela efter fearRp alltså ifall man blir kidnappad som ska man inte f8 quita för då förstör man hela scenariot och man vinner inget på det. Eller om man t.ex blir gripen av polisen och f8 quittar då förstör det hela scenariot och då blir det allmänt tråkigt för den andra, båda ska ha samma chans att vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst unives regler, kan nämna någon: RDM - Som innebär att man dödar någon utan ett bakomliggande scenario. VDM - Som innebär att man använder sitt fordon som ett vapen. Metagaming - Att man tar information från t.ex discord och rpar på det ingame. Powergaming - Att man t.ex kraschar in i en vägg i t.ex 200kmh och sedan kör iväg som inget hänt, kan också innebära att man använder sig utav omänskliga förmågor.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag mycket erfarenhet inom RP både utanför och i FiveM, en server jag har kört på tidigare här på Unive och flera andra men jag har lämnat dem och nu söker jag en ny server. Har även vart på Unive förr!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope! :)

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter godkänd banöverklagan efter permanent ban innan du ansöker om nytt medlemskap.

Du får ansöka igen om 2024-07-05. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka