Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/codecalle2p0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl
Vad är ditt discord namn? Mulle#4300
Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mulle, han är född på en onsdag den 28
nde Maj 1997. Hans nationalitet är Svensk och är inte religiös. Han har en utbildning inom Fordon och Transport vilket gör att han väldigt duktig inom dessa områden. Hans nuvarande relationsstatus är singel och han hoppas på att hitta sig en kvinna i framtiden. Mulle är en hyfsat lång kille på 1.87m och har en väldigt välbyggd kropp. Han har blå ögon och har en naturligt brun hårfärg men har färgat det silver. Mulle är väldigt energisk och spännande för att han är väldigt impulsiv av sig. Han har dock sina dåliga sidor, han kan vara väldigt manipulerande och sadistisk vilket gör han väldigt farlig att lita på. Han har en IQ på 130 vilket gör att han är ganska smart. När Mulle var liten så växte han upp i ett litet område kallat Sjuntorp där han bodde med sin mamma och pappa tills hans mamma avled när han bara var 3 år, så under hela hans uppväxt så blev han uppfostrad av sin far. Mulle fick sitt första jobb som bärplockare vid 16 års åldern men hans Mulle strävar efter mer, Mulle vill inte ha något mediocre jobb utan han vill tjäna in stora fiskar. Nu har Mulle tänkt att flytta till staden Unive och se vad som väntar honom där.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag kommer att kunna bidra med nya roliga scenarion på servern och även försöka få mer kommunikation bland spelarna på servern, jag är en väldigt aktiv spelare så jag kommer för det mesta alltid vara inne på min fritid.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har letat ett tag nu efter en server som verkar ha en väldigt seriös RP och så kom jag över eran server vilket verkar vara en helt underbar server.
Hur hittade du Unive? Igenom webben.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är såklart att man ska ha kul och att skapa roliga scenarion och lära känna fler människor.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället, har letat ett tag nu och hitta eran vilket jag tycker verkar vara perfekt för mig.
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl
Vad är ditt discord namn? Mulle#4300
Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mulle, han är född på en onsdag den 28
Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag kommer att kunna bidra med nya roliga scenarion på servern och även försöka få mer kommunikation bland spelarna på servern, jag är en väldigt aktiv spelare så jag kommer för det mesta alltid vara inne på min fritid.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har letat ett tag nu efter en server som verkar ha en väldigt seriös RP och så kom jag över eran server vilket verkar vara en helt underbar server.
Hur hittade du Unive? Igenom webben.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är såklart att man ska ha kul och att skapa roliga scenarion och lära känna fler människor.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället, har letat ett tag nu och hitta eran vilket jag tycker verkar vara perfekt för mig.