Nekad Clouudy | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Clouudy

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Clouudy/

Ditt Hex-ID: 11000013cb53b64

Vad är din discord tagg? clouudy_

Vem var det som bannade dig? Ken12 och Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-23 160037.pngSkärmbild 2024-11-23 155823.pngSkärmbild 2024-11-23 193127.pngceon.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffs tydligen fått se att jag har spridit någon bild på Yosef som jag inte alls har skickat till någon förutom Yosef själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaknade upp och såg att jag hade blivit pingad av limpis i generellt chatten på unive sen försvann alla mina roller och blev bannad ur krim dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig då jag inte har spridit några bilder till någon, Yosef berättade även att jag hade spridit bilden till en spelare som heter Troik men jag har inte ens haft någon kontakt med Troik utanför gäng vc i krim dcn när vi var i samma gäng. Den enda person jag har skickat bilden till är Yosef själv och det var han okej med. Jag frågade troik och då berättade han att han hade snackat med Yosef och troik hade ingen aning vad de var för nån bild utan att han hade bara fått höra något om denna bild.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inget jag kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte spara bilden på Yosef.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte spara bilder jag ser på folk då man kan bli anklagad för doxxing.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka