Nekad Cloud | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cloud

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
12
Användarnamn: Cloud

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mafia eller något annat för mafia är ledigt

Vad heter du IRL? Axel

Hur gammal är du? 14/05

Hur många timmar har du på Fivem? 1200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef för jag vill bidra med positiv rp och bidra med en bra rp till den krimminella sidan jag vet hur jobbet fungerar och jag gillar att vara krimminel då jag gillar att rp krimminel men det är ju kul att rpa andra saker en bara krimminel

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är väldigt bra på att rpa krimminel då jag har varit mafia på andra servrar t.e.x Hevaen Kartel Exil Mafia och en massa mer

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Sony Jonasson. Sony Jonasson är en kille som älskar bilar. Under åren har Sonys Jonasson rest runt land och rike för att leta upp det perfekta stället att bo vid. Sony fick höra från sin vän att den här staden är perfekt för dem som gillar utelivet. Sonys intresse är fotboll, bilar och mat. Sony är även en vapen expert. Han kan alltså se var alltså vilket land vapen kommer ifrån. Sony har även en tjej som bor i zimbawe. Sony tjej heter ADJOA, som han älskar mest i hela världen. När Sonys har landat vill han helst jobba som polis bennys sjukvådare eller sälja harakiri korv. Sony har även jobbat som Pilot i tidigare stad och är en jävel på att köra helikopter. Sonys är även trött på alla invandrare som har tagit över staden, Det Sony inte har fattat är att han själv är en invandrare. Sony har en bra attityd på alla svenska människor. Men börjar dem kaxa upp sig blir CSony lätt arg och börjar hetsa även slå. Om Sonyser en invandrare som käftar imot han kommer han ta fram sin ficklampa och slå ner han. Sony har också en bra och trevlig relation med polisen. Om polisen frågar om hjälp säger Sony alltid ja. Sony prioriterar kärleken i första hand. Därför han saknar sin tjej i zinbawe ADJOA, som han är djupt kär i. ADJOA, har precis hört av sig och kommer landa snart i staden där Sony bor i. Problemet är att ADJOA, inte har några pengar så Sony måste jobba sig ihop pengarna själv. Hur ska detta gå till ska han jobba svart eller vitt? Det Sony inte vet är att hans fru kommer efter honom för att döda han, Tiden är knapp och snart landar han i staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Hela tiden Kommer kunna spela hela tiden ungfär Måndag 15:30 - 22

Tisdag 15:30 - 02

Onsdag 15:30 - 02

Torsdag 15:30 - 02

Fredag 15:30 - 02

Lördag 13 - 02

Söndag beror på annars 14 - 19
det kan dock vara att jag måste plugga eller fira någons födelsedag någon dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja Det hade jag!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte!

Har du läst våra Regler? Yes Det har jag!

Man hade kunnat vara kreativ och kanske byta namn på gänget till något annat om det funkar men om jag nu får gänget vilket jag får hoppas på

Nekad. Du behöver utveckla din ansökan, och från tidigare beteende anser inte jag dig lämplig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka