Accepterad Clipzzz | Medlem ansökning(wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clipzzz

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? spookyclipz

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Alsius han hade en väldigt svår uppväxt då han växte upp i ett krig då han fick höra massa skottlossnigar varje dag han kommer från Iran men blev bortskickad till sverige för han skulle slippa kriget han reste hit till sverige med sin mamma och sin bror Mohammed Alsius år 2004 då han bara var 4 år. Han börja lära sig svenska på dagiset och lekte alltid med leksaksbilar. Ahmed Alsius har alltid velat vara mekaniker för att fixa med bilar och tillslut så blev han de på mekonomen efter många år pluggandes och hårt arbete. På fritiden så brukar han åka runt med sina vänner och softa dom brukar åka runt till olika resturanger och fester varje helg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa till med servern som att skicka reports direkt när nån gör regelbrott och som inte kan bete sig. Kommer även rapportera buggar som kan hjälpa till i servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario utan man spelar för att ha roligt och dom man rpar med ska också ha roligt, som tillexempel man är i ett bankrån och du går in och rånar med en riktigt snabb bil som ingen polis kan hinna fatt bara för att du vill inte åka in i fängelset då kommer inte polisen tycka att det är roligt eftersom dom inte har en chans. båda parterna måste ha kul för annars blir de inte lika rolig rp

Hur hittade du Unive? min vän visade mig servern för ungefär 1-2 år sen

Godkänd efter intervju, välkommen till unive!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka