claptbtw | Ban Överklagan [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

claptbtw

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941553818/

Ditt Hex-ID: steam:11000013a7d449a

Vad är din discord tagg? calma00

Vem var det som bannade dig? ralleballe

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-16 215810.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fear Rp enligt honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av några personer och sedan väljer dom att pitta mig i typ 200 och sedan 15 sekunder efter så går min bil sönder och tänker hoppa ut så snabbt som möjligt för att varaförst med att rikta på dom men jag kollade aldrig bakåt för att spara tid sdan när jag hoppar ut så flickar jag och ser han rikta när jag redan riktar mot honom så han skjuter emot mig och jag skjuter tillbaka precis efter och sedan så dör jag av honom men jag såg dom aldrig rikta innan jag själv riktade etersom jag hade blicken rakt fram hela tiden!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den är felaktig eftersom attjag aldirg såg personer rikta från mitt egna perspektiv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad men blivit unbannad för de var felaktiga också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle väll ha kollat runt bakom mig innan jag hoppar ut antar jag men ville ju hoppa ut så snabbt som möjligt så gjorde aldrig det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att kolla innan man hoppar ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka