Accepterad cl Axxpy | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cl Axxpy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? realaxxpy.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Arzi

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Hans bakgrund var väldigt tuff eftersom han bodde i Plaestine där det var krig och då behövde han fly. Han flydde med sina 3 systrar och 2 bröder samt sin pappa. Hans mamma dog i kriget och det blev tufft för honom. Därför när han kom till Unive staden och började skolan vilket gick bra tills han började umgås med fel folk han började bli allt mer och mer känd inom de kriminella kretsarna och började levera droger, skjuta folk med mera. Han som bara ville försörja sin familj men hamnade i fel krester men när han blev äldre kunde han ta sig ut från det kriminella livet och då började han jobba med att sälja bilar till folk och hans framtidsplaner är att skapa en familj och umgås med sina vänner och bara ha det allmänt roligt och uppnå sina mål i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social RP och hjälpa de som är nya i servern. Jag är själv erfaren och kan bidra med mycket. Jag följer reglerna och kan hjälpa andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario för att det ska vara roligt. Det är en kort sammanfattning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot regler och jag har tagit en stor lärdom av det och inte fått en bann sen dess. Dock var det ganska onödig bann det var en staff diss och jag har inte gjort något mer efter det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, VDM, RDM, FEARRP, Sunt förnuft, metagaming med mera.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka