Accepterad Churleb144 | Medlem ansökning [shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Churleb144

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kaleb Karlsson

Vad är ditt discord namn? Kaleb#2754

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Jag är en finsk kille uppväxt på landsbyggden utanför åbo år 1988. När jag var 17 flyttade jag och min familj till sverige jag tyckte att det svenska språket var så svårt att lära sig så att man ville slita av håret. Jag älskar bilar och allt med en motor på. Jag har alltid drömt om att bli polis och bo i en villa med tre barn och en hund och såklart en vacker fru. Jag har alltid varit en blyg person men inte när det gäller mitt jobb eller min familj. Ibland kan jag känna mig obekväm i situationer som t.ex möta nya människor eller att vara i konflikter. Och det är viktigt för mig att folk ska följa lagarna och den moraliska välfärden så att samhället ska fungera.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra Unive till ett bredare och seriösare community. För mig är det väldigt viktigt att allt ska vara så likt verkligheten som det bara går T.ex , Att ta sin roll seriöst, att bemöta människor trevligt, att behålla lugnet om en person skulle hetsa upp. Och göra Unive till en roligare plats för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara som i verkligheten t.ex Jag springer och blir överkörd och så skriker jag av smärta som om jag skulle bli överkörd på riktigt. Eller om någon rånar än ska man agera realistisk och inte bara lämna spelet

Hur hittade du Unive? Genom vänner som spelade det och visa det till mig genom en discord stream och genast ville jag också spela unive rp

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka