Nekad Chrispher Jönnson | Beslut Överklagan [vossy + Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Ditt discord namn: wss1337

Ditt Hex-ID: 11000014637fad4

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget allt

Vem/vilka tog beslutet? Vossy

Varför tror du själv att beslutet togs? Han sa att de var för jag fuska vilket jag inte gjorde bad om bevis fick inget han bad mig skriva till Emilia för bevis och hon gav inget heller jag förstår inte Vrf man blir pbannad för fuskare om man ej körde med de. Jag har kört med fusk på unive innan de kan jag erkänna men jag kör inte med de längre och körde inte heller med de när jag vart bannad så jag blev bannad utan anledning igentligen. Fattar att ni ksk inte vill ge tillbaks rollerna men om ni vill ge mig en till chans så jag kan bevisa att jag inte kör esp så hade de uppskatts. Har endå spenderat överdrivet mycket pengar på servern och hade inte direkt tänkt stoppa spendera pengar tänkte precis lägga in ped och gorilla men sen blir jag pbannad för fusk när jag inte ens hörde med de och tycker att de skevt att dom inte ger nått bevis stod liksom afk när jag vart bannad. Har inte heller någon fusk fil nånstans på min dator och planerar inte direkt på att ladda ner nån heller så jag ber om en till chans och bevisa att jag faktisk inte kör med esp. Jag tycker också att de är tråkigt eftersom jag inte ens körde med fusk sen blir man bannad för de och beviset man får är en . Så de blir jag ledsen över och sen på hur mycket jag spenderat också för att sen ba bli pbannad för något jag inte använder.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom jag inte körde med fusk.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Beviset jag fick var .

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka