Ej Antagen ChillDan | Chef-jobb ansökan [Wallins Advokatbyrå] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChillDan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins Advokatsbyrå

Vad heter du i verkligheten? Daniel

Vad är ditt användarnamn på discord? ChillDan

Ange ditt födelsedatum: 12 September 2009

När fick du medlemskap på Unive? Har varit medelm sedan 2021 men har tagit pauser lite här och där och ansökte sist om medelmskap i maj unegfär men har rpat och varit medelm i 4 år blir de snart

Hur rollspelar du på servern? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidgiare erfeareheter från att vara chef på advokatsbyrån i början av 2024 och där var jag i ett par månade och jag fick faktiskt igång aktivitet och anställde ungefär 8 nya advokater, så jag vet hur det funkar att vara chef och hur asntällning och allt annat därimellan fungerar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min framtida plan är att kicka först igång advokatsbyrån så att folk vet att de kan ha advokat och antagligen den första dan så kommer jag täcka det mesta medans jag fixar nya anställda och rensar de anställda som inte er aktiva. Men den stora planen är att folk ska få veta och viktitgast polisen ska få veta att vi är igång igen och jag vill också kicka igång domstolen så att vi kan ha riktiga dommar kring större fall som kan göra rpn bättre och roligare för folk kan komma förbi och kolla på eller så kan några till och med vara vittnen ifall det hände att de såg något kring fallet jag tror det kan bli jättebra ifall jag lyckas få igång domstolen så att vi kan båda ha det roligt och rpa lite tillsammans

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Pga sommarlovet så kommer jag vara vädligt aktiv ungefär 4-5 timmar per dag beronde lite på vilken dag och sånt annars under vanliga skoldagar så kommer jag vara aktiv cirka 1-2 timmar men min dc är alltid aktiv och jag svara alltid rätt fort där så när jag inte är aiktiv ig så svarar jag aktivt på dc

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun annars kommer du automatiskt bli nekad!

Nekad.

Ej tagit intervju inom tiden du har på dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka