Accepterad chilicheese696969 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chilicheese696969

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? chilicheese6969

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Aboodi Abdullah. Han är 20 år gammal och han gillar att hänga med sina vänner och göra roliga saker. Aboodi Abdullah har alltid hatat skolan. Skolan var aldrig hans favoritplats, och det dröjde inte länge innan Aboodi hamnade på en väg av avstängningar och frustration. Efter avstängning så har han vänt sig mot den kriminella vägen. Han har börjat att sälja droger och han är med ett litet gäng. Aboodi gillar att ta de riskfyllda vägarna. Aboodi är inte rädd av något. Aboodis plan är att skapa ett eget gäng som kommer att vara stora och starka. Han kommer att fokusera mest på droghandeln. Han vill tjäna mycket pengar och han vill köpa sin drömbil. Men denna vägen som Aboodi har valt nu är farlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med god rp. Jag kommer att göra bra scenarion i framtiden som kommer vara väl utvecklade och roliga för båda partners. Jag kommer att sköta mig och jag kommer inte gå runt och skapa problem. Jag kommer även vara mycket aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska tänka så att alla har kul i ett scenario även om du vinner inte scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft logisk tänkande, Power gaming 1 att du rpar inte på dina skador, Power gaming 2 att du kör för makt o pengar, Cop bait du försöker o få uppmärksamhet av polisen, Jag är också vana vid reglerna och jag kan de alla. Jag kan nämna några på intervjun om denna ansökan blir godkänd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat unive innan och jag har även spelat på andra servrar som har hög rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Jag vill lägga till att Aboodi Abdullah gillar att spela fotboll också. Han brukar spela mycket fotboll med sina vänner när han gör inte något annat. Aboodi är också en snäll människa han har mycket respekt men om man visar inte respekt mot han så kommer inte han ha respekt tillbaks. Aboodi gillar också att hjälpa till folk som behöver hjälp. Han brukar gå runt och dela mat till folk som behöver.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka