Accepterad Chevo | Whitelist ansökning (Papa smurf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Chevo

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
5
Användarnamn: Chevo

Vad är din steam profil länk? Min steam Länk är https://steamcommunity.com/profiles/76561199051323692/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är William

Vad är ditt discord namn? Zekerete Chevo#4098

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Hej jag heter William är 26 år gammal flyttande in i staden för 1 vecka sen bor själv i staden har fått några kompisar. Hobby Data spel,Fotboll,Basket lite och gillar bilar,Job Slaktare,Dröm jobb Mekonomen, gillar även bilar,Motorer,och sånt. är smart gillar är lugn positiva saker snäll,trevlig Negativa saker Finns det inte bara kärlek och jag tänker på vad jag säger och om några kompisar eller några andra bråkar så kan jag lösa det och ger tips till andra och är inte taskig

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag ska bli whitelisted för att jag vill ha ett jobb förbättra servern rp'a bättre och om jag blir whitelisted så kommer det finnas bättre rp'a tror jag

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill få ett job vill kunna rp*a mer och göra mer saker

Hur många timmar har du på FiveM? 34 timmar

Hur hittade du Multistaden? kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? på den hära serven 2 gånger.!!!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej Bara denna här jag gillar!!!

Tillbaka