Cheppens | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheppens

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/yourallfaggots/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Svensson

Vad är ditt discord namn? Cheppens#5144

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 1996

Berätta om din karaktär. Kenneth aka Kenta. Kommer ifrån ett litet samhälle i västra Sverige där alla kände alla, nu har han hamnat i storstan där han inte riktigt hittat sin plats än i den helt nya miljön. Han hoppas på att kunna fortsätta med det han älskar att jobba med, köra taxi. Det är det han gjort större delen av sitt vuxna liv och det han är bäst på. Han närmar sig 50 kalla vintrar och är inte rädd för att säga vad han tycker, det är både en bra och mindre bra egenskap har det visat sig efter snart 3 decennier i taxibranchen.
På fritiden ligger Kenta på sin uppfart och mekar med sin jänkare eller tar en tur i byn på en av sina gamla motorcyklar, alltid med en cigarett i munnen. Bilintresset har alltid varit en stor del av hans liv och så kommer det förbli.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kommer vara ett bra tillskott till Unive då jag har en lång erfarenhet av RP, främst från Arma 3 med runt 600h, av vilka majoriteten har varit rp, samt erfarenhet från DayzRP. Jag skulle dock inte kalla mig erfaren på gta's rp men från vad jag har upplevt är nästintill allt bättre och simplare än på Arma 3 så det tar nog inte lång tid innan man är helt med i leken med kommandon etc.
Jag har spelat en hel del som EMS på en annan rp server, ett yrke jag verkligen tyckte om! både i rp aspekt och gameplay.
Jag är även en väldigt dedikerad och hjälpsam person när jag väl hittat den rätta servern, jag kommer vara en aktiv medlem, både in-game likaväl som på discord&forum.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Först och främst så är det nivån på roleplayandet och hur seriöst det hela verkar drivas, som det ska i min åsikt samt en väldigt aktiv och stor spelarbas från vad jag har sett.

Hur hittade du Unive? Fivem Serverbrowser

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag hoppas kunna få ett jobb som taxichaufför och när jag har blivit väl etablerad på servern och med communityt ev ansöka till sjukvårdare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skapa roliga och spänannde upplevelser man aldrig glömmer, så som bara roleplay kan göra! Träffa många spännande karaktärer och människor, samt vara just en sådan för andra såklart.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte längre. Jag var aktiv i min Barndomsväns rp server men numera hjälper jag bara till att hålla ordning i hans discord för den servern till och från. samt små admin ärenden på hans test server om han behöver någon att testa serverside saker med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka