Nekad Chefansökan Autoexpeten [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Användarnamn: Maze crazy

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Melvin Bajric

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 160 typ

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag gillar bilar och kan inte så mycket eftersom detta är nytt för mig men jag kan en hel del om delar på bilar och vad de gör. Tycker det verkar vara kul att prata med folk och se nya bilar och se hur de ser och hur de fungerar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har aldrig varit chef bara biträdande på bilfirman. Jag ville testa något nytt för mig vilket i detta fall är chef på autoexperten. Har en hel del erfarenheter och vill att firman ska gå framåt och att den ska vara öppen minst dubbelt så mycket som den är. När jag blir chef kommer jag att göra mitt nästa och anställa så många som möjligt och hålla firman öppen så mycket det bara går och kommer se till att ekonomin går bra.

Beskriv din karaktär? Jag är en 20 årig kille som gillar bilar och att jobba. Jag jobbar inte för pengar utan för det är kul. Jag är snäll och tycker det är kul att träffa nya människor. Jag är pratsam och vill inte skada någon.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-7 timmar. Jag själv Tycker det inte är ofta någon är där så ska göra mitt bästa för att hålla det öppet så mycket jag kan med mina anställda.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jajag hade fortsatt jagv rpa på servern men vill självklart helst ha jobbet det verkar roligt och det är alltid kul att testa något nytt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej självklart inte älskar denna servern.

Har du läst våra Regler? Ja självklart ett antal gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka