Nekad Cheesyy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheesyy

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379157784/

Ditt Hex-ID: steam:110000154929318

Vad är din discord tagg? lurkin6262

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-02 173142.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip320 trodde att jag var en person kallad blacky415, jag fick reda på att han köpt ett konto en gång i tiden som hettat liknande till det jag har nu, det är inte alls jag och jag bevisar det som sagt med kanske facecam i discord osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skolan och sedan när jag kom hem vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var emn felaktig ban då philip320 trodde att jag var en man så kallad Blacky145.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare, ni kan se min ban historik överallt i loggsen samt steam id osv. För att inte tro att jag bytt konto eller någonting

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte, kanske inte heta något liknande som en person som var blacklistad för att han tydligen spoofat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vad ska jag lära mig efter en sån ban då jag inte ens vet något om den utan att jag hetat samma som en person som hetat blacky då han köpte ett konto som heter poyy1 och jag hete poyyyyyysh1.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, vill endast att philip320 tar detta beslut och inte någon annan då ni inte vet själva händelsen och misstagen som hänt här.

Glömde skriva att jag gjorde en tidigare ansökan som vart nekad av ludde och jag hörde att ludde kände honom irl, så ludde kan du ta och skapa en dwsicord grupp mellan oss så får du se att jag inte är han på något sätt och vis.

Förklaring: Philip320 bannade mig för att jag hade ett liknande namn som en person hetat med roller som sedan blev köpta av en spoofare (blacky) och det var det som själva denna bannen går ut på liksom. Vill säga att jag inte är han philip, kan bevisa det på 100 olika sätt.

Ta din tid med att läsa denna.

Skickar lite bevis nedanför, skriv tillbaka om det inte räcker.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka