- Meddelanden
- 512
- Reaction score
- 354
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198983530882/
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Westman
Vad är ditt discord namn? chaweMEH#4545
Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2007
Berätta om din karaktär. joo vi kan börja med detta. Min gubbe heter Erik Gustavsson han är cirka 23 år gammal, han föddes i stockholm och flytta hit för 14 år sedan han var här sedan han var en liten unge i kostym och det var länge sedan. Han har inga sjukdommar kanske så får han damp attack om någon är kaxig eller dum mot hans familj och vänner, Erik har en bästa vän som heter Nenne Johansson och är 23 år gammal också. Han har ett stort intresse för merceddessss för det är hans favorit bil. Och så är han kär i sin motorcyckel som han fick av sin pappa när han fyllde 19 år gammal. Tragiskt nog så dog pappa eller blev kiddnappad samma år som han fick hojen. Pappans Namn var Anders Bergman. Det var allt om Erik!. Let me know om jag sak utveckla!!.....
Varför ska just du bli whitelistad? för jag har bra rp och jag hjälper folk som behöver hjälp te.x folk som nyss kom in så hjälper jag dom med basic knappar så dom vet hur man kör. Idag så hittade jag en kille och hjälpte han att joina dc och så så hhan kan se knappar och fråga om hjälp. jag kan bidra till mycket och har hört att man får tillgång till mer saker när man är det. ni kan lita på mig kommer sköta mig och inte göra dumma saker.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? joo det är den ända severn jag kör. man får så många vänner har till och med fått en vän som jag spelar och pratar med. när vi inte kör rp sen sommarlovet. har bra RP. så man har lärt sig mycket. och så kan man hjälpa andra som behöver hjälp va typ servervakt förut men det var när servern hete multistaden. och jag sa upp den för det blev för stressit med skolan och sånt
Hur hittade du Unive? jo för en dag satt jag och kolla på tim/cyrus.. har kollat på han kanska länge och han prukar köra RP och tänkte att man kunde testa. jag satt och leta efter en server i typ 2 timmar och sen hittade jag unive det är den bästa servern i sverige enligt mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och att träffa folk!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inget utom denna gryma server!!!
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Westman
Vad är ditt discord namn? chaweMEH#4545
Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2007
Berätta om din karaktär. joo vi kan börja med detta. Min gubbe heter Erik Gustavsson han är cirka 23 år gammal, han föddes i stockholm och flytta hit för 14 år sedan han var här sedan han var en liten unge i kostym och det var länge sedan. Han har inga sjukdommar kanske så får han damp attack om någon är kaxig eller dum mot hans familj och vänner, Erik har en bästa vän som heter Nenne Johansson och är 23 år gammal också. Han har ett stort intresse för merceddessss för det är hans favorit bil. Och så är han kär i sin motorcyckel som han fick av sin pappa när han fyllde 19 år gammal. Tragiskt nog så dog pappa eller blev kiddnappad samma år som han fick hojen. Pappans Namn var Anders Bergman. Det var allt om Erik!. Let me know om jag sak utveckla!!.....
Varför ska just du bli whitelistad? för jag har bra rp och jag hjälper folk som behöver hjälp te.x folk som nyss kom in så hjälper jag dom med basic knappar så dom vet hur man kör. Idag så hittade jag en kille och hjälpte han att joina dc och så så hhan kan se knappar och fråga om hjälp. jag kan bidra till mycket och har hört att man får tillgång till mer saker när man är det. ni kan lita på mig kommer sköta mig och inte göra dumma saker.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? joo det är den ända severn jag kör. man får så många vänner har till och med fått en vän som jag spelar och pratar med. när vi inte kör rp sen sommarlovet. har bra RP. så man har lärt sig mycket. och så kan man hjälpa andra som behöver hjälp va typ servervakt förut men det var när servern hete multistaden. och jag sa upp den för det blev för stressit med skolan och sånt
Hur hittade du Unive? jo för en dag satt jag och kolla på tim/cyrus.. har kollat på han kanska länge och han prukar köra RP och tänkte att man kunde testa. jag satt och leta efter en server i typ 2 timmar och sen hittade jag unive det är den bästa servern i sverige enligt mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och att träffa folk!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inget utom denna gryma server!!!