Nekad chawe | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9westman

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
354
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2007

Vad heter du på discord? westman#4455

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet så blir det ungefär 16:00 till max 08:00 på morgonen för att jag älskar och spela på denna server. och kommer alltid ha någon och spela med för när vi spelar på denna grymma server så har vi bara roligt.

Hur länge har du spelat på Unive? Ett år blir det denna månaden tror jag började på den server förra sommaren

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det första jag skulle göra är att bli väldigt glad. och sen så skulle jag gå in och köra på servern och se till att allt är som det ska alltså om folk inte ligger döda vid spawnen för om dom gör så ressar man dom och om det ligger 41 olika bilar på vägen och konstiga ställen så skulle jag gåt ditt och dv så dom försvinner. jag var SV förr och då så när min polare inte var online så gick jag runt och /dva bilar som ligger på väge och såna ställen och /kickar folk som inte beter sig och såna små saker hjälper servern ganska mycke genom att bli av med folk som förstör.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Joo för när jag rpar med min polare så ser jag t.ex personer som inte kan sköta sig och då vill man bara bli av med dom så alla kan ha rolig och skön rp. för det finns massor av personer som vill förstöra för alla andra och det vill jag sätta stop för. Och så vill jag bli servervakt för att hjälpa er att utvecka servern genom att bli av med folk som inte kan sköta sig och förstör för folk som spelar för att ha en rolig och skön rp. Jag ser även massor av bilar som ligger lite överallt för att folk inte kör så lungt så går bilarna sönder och bara ligger där och det ser ju ejj så bra ut och då går jag bara ditt och skriver /dv så försvinner dom. och så ser man folk som ligger döda när dom spawnas och det ser inte så najs ut att de ligger liks vid spawnen och då ressar man dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jo jag är online väldigt mycket och spelar väldigt mycke på denna server har kvar kundskaper för att jag var servervakt förut så vet vad rätt och fel är så om t.ex jag ser nån som kör 414KM i staden så kan man skriva till dom att dom ska sakta ner om dom inte så blir det en ban eller kick för att dom måste tänka på sin statskörning,. eller om någon pratar lite ooc så kan man skriva i /pm eller vad den hette att dom ska sluta annars kan det leda till ban.

Varför ska just du bli servervakt? jag är aktiv trevlig spelar väldigt mycket på eran server och vill hjälpa er att bli av med folk som förstör för andra. och bilar som ligger överallt. Jag antar att det är stressigt för er mods och staff och såna saker med att ressa eller kick folk som behöver hjälp och det kan jag hjälp er med så att det inte blir så stressigt jag kan inte tänka mig hur stressigt det är för Philip som äger servern det skulle inte jag kunna klara av med men Philip är kung så att han klarar det. Jag vill även hjälp er att utveckla servern så att alla kan ha kul jag vet att typ alla har kul redan men det kan finnas en liten stackare som inte har kul för att nån t.ex dödar han och lootar han av ingen anledning och jag kan hälpa han genom att banna å kicka han så att stackarn inte är ledsen. Visste kanppt vad jag skulle skriva på denna hoppas det var bra iallafall.. :)

Varför vill du bli servervakt? Joo för när jag rpar med min polare så ser jag t.ex personer som inte kan sköta sig och då vill man bara bli av med dom så alla kan ha rolig och skön rp. för det finns massor av personer som vill förstöra för alla andra och det vill jag sätta stop för. Och så vill jag bli servervakt för att hjälpa er att utvecka servern genom att bli av med folk som inte kan sköta sig och förstör för folk som spelar för att ha en rolig och skön rp. Jag ser även massor av bilar som ligger lite överallt för att folk inte kör så lungt så går bilarna sönder och bara ligger där och det ser ju ejj så bra ut och då går jag bara ditt och skriver /dv så försvinner dom. och så ser man folk som ligger döda när dom spawnas och det ser inte så najs ut att de ligger massor liks vid spawnen och då ressar man dom. så att det inte finns lik där

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /nocilp flyga runt och var onsynlig /setjob (id) ger någon ett jobb /kick (id) t.ex kickar nån från serven om dom typ gör något lite fel och om det blir alvarligt så får man kontakta höger uppsatta för jag vad jag minns så kan ej SV banna folk. /svban vet inte men tror att det är om en server vakt ska banna någon en lite stund vet riktigt inte. /sqlban bannar någon i en viss tid och skriver anledning tror jag att det var . /dv tar bort ett fordon. /goto (id) du tpar till IDt du skrev. /freeze (id) det menas att du fryser en person så dom ej kan röra sig. /unfreez du gör så att personen du frös kan röra sig igen.. /sqlunban unbannar en person så är bannad från servern som är bannad. /slay (id) minns ej vad denna hete men tror att det är när man dödar någon en kille sa det till mig en gång förutdet kunde heta /kill och sen id men minns ejj. /tpm du tpas till stället där du har satt din marker på mappen. /skin (id) så att folk får skinmenyn du fick när du först gick in på servern eller om du gör en ny gubbe. /toggleid så att du ser folks id vid deras huven och så finns /togglename så att du ser folks steam namn vid deras huven. /sv eller svchatt minns ej men tror de bara är /sv iallafall det är en chatt för andra som är server väktare. /ooc är en chatt som du skriver i så hela serven ser. /revive (id) så att en död person återupplivas från dom döda. tror att det finns en som gör så att man skriva priv med folk på serven alltså en privat chatt med personen som du vill skriva me tror att det heter /pm (id) och sen skriver vad man vill t.ex att nån ska tänka på hur hen kör i staden

Är du whitelistad på serven? ja det är klart!!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja några gånger hade tänkt att berätta om min första ban som snart eller är ett år sedan.. Jag blev bannad första gången jag va inne. jag snodde en bil och fick snuten på mig och när jag blev tagen så lämna jag. och sen när jag gick in så hitta dom mig och då blev jag bannad i 30 dagar. men har lärt mig så mycke sen dess! detta var när servern hete multistaden.!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej ingen RP server spelar jag på RSM för att skjuta lite gran och slira å såna saker för att jag inte har KrimRoll på unive så kan inte bara gå runt och skjuta folk för det är fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka