Nekad charlielillieskold@gmail. | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089131875/

Ditt Hex-ID: steam:110000143492163

Vad är din discord tagg? challe5207

Vem var det som bannade dig? oskar

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-07 133728.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt vet jag inte jag slogs i fängelset mot en kille och så stod polisen bakom mig och en tjej stod och diska sedan så började killen diska så jag råkade slå både tjejen och killen och så slog killen mig och då sa jag något med h0ra till han och så skulle jag tro tjejen tog åt sig och trodde jag menade henne så då blev jag bannad 10 min efter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slogs i fängelset mot en kille och en tjej stod och diska sedan så började killen diska så jag råkade slå både tjejen och killen och så slog killen mig och då sa jag något med h0ra till han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag inte menade till tjejen och fattar ju att hon blir berör och tror jag menar henne eftersom man oftas utrycker sig med ordet h0ra för de är menat för tjejer som säljer s3x och ja men eftersom i läget inte hade pratat med tjejen så skulle jag säga att det var en felaktigt ban eller en 5 dagar för att jag säger fula ord.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. anticheat eftersom min brosha var ip bannad och jag på något sätt spoffade in mig när jag var ip bannad så blev jag p bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut jag skulle kunna tänka på mitt tal sätt och att inte säga nedlåtande ord och fula ord i senario, har en lite kaxig karaktär men det jag gjorde här var absolut inte schysst för att jag säger h0ra till killen jag slogs med för att känna mig bättre fast de egentligen bara var en onödig komentar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte använda nedvärderande ord eller ord som kan göra någon ledsen och de skall varken hände i discord eller ingame såklart, Förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka