Accepterad Charlie200808 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Olsson05 #9660

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Robin Olsson och älskar fordon han bor i ett motel rum. Hans uppväxt var bra hyans pappa gilla ochså bilar. Han morsa och farsa var med om en bil olycka när han var 23 år gammal. Hans humör går up och ner det är som att han är i pupeteten fast han är 29 år gammal. På fritiden brukar han vara med sin kompis Daniel och dom brukar delta i stret race och dom hade velat vara med i street race gänget. Hans favoritmat är hamburgare eller tacos. Han har många bilar. Han har jobbat på Mekonomen och Vianor. Men nu vill han jobba på meko igen. Jag har växt upp i värmland och bor fortfarande där.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är duktig på rp och varit wh 1 gång men sen så lyfte min bil när jag körde och då fick jag ban för powergaming. Men nu ska jag ta nya tag. Jag framför roliga senarion som har hög rpa inom sej och ska få alla som är med i det att ha roligt. Jag skjälv sattar på raggar rpa jag rpar raggare och vill bli mekonon eftersom det passar som raggar jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är mycket aktiva spelare här och jag tycker det är åftast hög rpa nivå shyssta staff osv. Man får sabbt hjälp i support och man får snabb responst på TEX wh ansökan eller banöverklgan.

Hur hittade du Unive? Via server listan hittade jag och 1 kompis den ochså börja vi köra här i januari och sen tog jag en pouse här ifrån och nu är jag tillbacks.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och höja rpa nivån för alla som jag rpa med. Jag vill att det ska bli så hög rp nivå som möjligt. Och att ha en Rolig tid när jag rpar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top